Veelgestelde vragen

De vraagbaak bevat antwoorden op veelgestelde vragen aan het waterschap. De lijst zal regelmatig worden uitgebreid met nieuwe vragen. Komt uw vraag niet in de lijst voor, neem dan per e-mail contact op met het waterschap via info@wsrl.nl. U krijgt dan spoedig antwoord.

Zoek in veelgestelde vragen

Resultaten 46 - 50 van 159
Waar kan ik buiten kantooruren terecht in geval van bijvoorbeeld calamiteiten?  
Calamiteiten buiten kantooruren kunt u via het algemeen telefoonnummer van het waterschap doorgeven: 0344 - 64 90 90.
Kan ik overlast verwachten en is mijn perceel altijd bereikbaar?  
Uitvoering van een dijkversterkingsproject brengt vanwege de omvang overlast met zich mee. Uiteraard proberen we deze overlast zoveel mogelijk te beperken. De aannemer is verplicht tijdens de werkzaamheden de aan de dijk gelegen percelen vrij te houden.
Hoe word ik op de hoogte gehouden over de voortgang van het werk?  

Door regelmatig nieuwsbrieven te verspreiden, wordt u op de hoogte gehouden van de stand van zaken van het werk. Ook kunt u informatie krijgen over het verloop van het werk bij de toezichthouders op het werk.

 

Bij wie kan ik terecht met vragen over de openbare verlichting?  
De gemeente is verantwoordelijk voor de openbare verlichting. Vragen hierover kunt u aan de gemeente stellen.
In het kader van het beplantingsplan ben ik akkoord gegaan met beplanting op mijn grond. Moet ik die zelf onderhouden?  
Het beplantingsplan wordt door het waterschap uitgevoerd en betaald. Het onderhoud op particuliere percelen moet door de betreffende eigenaar worden gedaan.